YES äntligen

Åh är så glad fick besked från CSN och yes nu är det bara o plugga o se glad ut hihi
Så skönt när allt bara löser sig.
Och mina böcker kom idag så de ska jag hämta ut i morgon o sen blir det plugg på fm medans skruttan kikar på tv eller målar. Sen på onsdag ska hon o jag iväg som vanligt.
Tänk nu om jag fixar högskoleprovet hihi då är jag ett steg närmare min dröm! Så härligt.
Och imorgon ska jag ringa några samtal så får vi se om vi kan få fler bollar i rullning hihi
Bara fortsätta nu när jag är i ett flow...
Men nu tänker jag slappa lite i soffan o bara njuta
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0