Vill ha vår NUUUU .......

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter men vi är hemma idag med så skruttan får en chans att bli pigg också. Men har tänkt hon ska få gå till förskolan i morgon.
Åh vad jag vill åka till Ullared och shoppa haha men det får bli lite längre fram i vår istället. Härlig dag det var i går. Var ute på två promenader med en brukare och vädret var ju underbart. Det är rena våren i luften, plusgrad och takdropp. Lite tidigt ja kanske men helt ok för mig OM nu våren vill komma redan!
Idag blir det lite shopping men sen hämta hem alla ungar som är utspridda hihi så vi får tillbaka balansen här hemma och lite rutiner igen. Imorgon är det skola för oss alla och rutiner som vanligt.
Ska försöka sätta mig ner och plugga lite så jag inte kommer efter allt för mycket, har börjat läsa boken i engelskan jag ska redovisa sen.
Lilla skruttan sover fortfarande men idag är hon trött så hon får sova ett tag till innan jag väcker henne så vi får äta lite frukost.
Men nu blir det lite meditation så jag vaknar ordentligt hihi
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0