Var rädd om dig.

Åh så roligt det var med ämnena idag haha ja jag vet jag är knäpp! Men det är så kul och jag bara älskar det. Ska bli kul imorgon och se hur det kommer bli då det är två kurser med mellanrum mellan så jag hinner åka hem o äta lite samt elda för idag var det riktigt kallt när vi kom hem.... Brrr inte kul när det tar några timmar innan man får upp värmen inne, men tempen ute sjunker så det är väl bara förbereda sig så man kan elda en massa.
Men det är inte kul för man blir väldigt låst.... Men det kanske var meningen från början jag vet inte.... Fast jag sa alla positiva saker som det innebär med en annan värmekälla.... Jaja ingen ide att gräva ner sig i det förflutna men det ska bli varmt snart så det ser jag fram emot.
Jag ser fram emot sportlov och påsklov med barnen och ja jag ser fram emot andra dagar då vi kommer vara lediga och kan göra roliga saker och skapa minnen som de kan bevara och minnas den dagen då jag inte finns här längre.
Jag vill att mina barn ska minnas att jag fanns här för de och att vi gjorde saker tillsammans att jag var närvarande i deras liv. På ett bra sätt förstås. För ärligt talat om du tänker efter vilka minnen har du av dina föräldrar och vad ni gjorde? När du var liten. För min del så jo då jag minns och det jag kommer ihåg är min pappa som gjorde saker med oss barn under sin semester, visst mamma var med men nej närvarande kan man nog inte säga hon var... Tyvärr! 
Hur ser du på dig själv? Jag vet att jag har alltid kämpat med en låg självkänsla men den har ändrats på vissa sätt och ja jag arbetar fortfarande MEN jag har börjat acceptera mitt utseende och min kropp så det är en enorm skön känsla! Var rädd om dig själv, det är den personen du ska leva med i resten av ditt liv oavsett vad som händer. Så bli vän med dig själv så underlättar det din resa in i framtiden.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan lite och kika lite på tv.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0