Var försiktig med det du önskar, du kan få det o mer därtill.

Godmorgon idag var det kallt med o jag tror kung Bore har bestämt sig för att stanna med kyla nu hihi Men så länge man har det varmt o skönt inne så är det lugnt. Men blir nog värre nästa vecka när man ska ha iväg alla på morgonen och skrapa bilrutorna innan. Det är i såna lägen man önskar man hade garage, det är så skönt att slippa sånt. 
Jag satt och läste lite om LOA (LagenOmAttraktion) igår och ja den fascinerar mig en aning. Allt som vi har i våra liv har vi dragit till oss genom LOA. 
Men sen att dra till sig saker själv är inte det lättaste. EN enkel övning som jag fått att fungera är parkeringsplatser! Haha ja faktiskt jag och barnen har gjort det som en rolig lek och ärligt det funkar varje gång. Vi brukar prata och skratta om att vi ska ha en parkering så vi slipper gå så långt när vi ska handla och varje gång så får vi det oavsett hur fullt det är på parkeringen. Testa får ni se hihi säg bara jag vill ha en parkering så jag slipper gå så långt och den ska vara lätt att köra in och ut från! Och sen när du hittar den så tacka! Svårare är det inte och ja både barnen och jag gillar denna lek hihi vi använder den oavsett om vi ska ner till den loka mataffären eller något större som typ Ikea eller något liknande.
Sen finns det andra saker som är svårare. Men jag vet att för några år sen så skulle jag testa detta med att dra till mig en karl jag ville ha så ja jag satte mig ner och skrev ner vilka egenskaper jag ville ha i en karl. Och ca 6 månader senare så dök det upp en hihi vad som hände? Ja han hade nog andra egenskaper som jag inte skrivit upp och som jag inte ville ha i ett förhållande så det rann ut i sanden. SÅ man ska nog vara lite försiktig med sånt man önskar för man kan få exakt det man vill ha och mer därtill hihi 
Men jag har börjat fundera på att göra som vi gjorde innan vi flyttade in i detta hus, då gjorde alla barnen och jag det som en lek och började planera hur vi skulle möblera och göra i alla rummen och det tog oss tre månader sen kunde vi flytta in hihi och skulle det ta längre tid så ja då får det göra det! Men jag vet ju att det funkade då så då ska det nog funka en gång till!
Har du någon gång önskat dig något så mycket så du kännt att du haft den? Eller har du fått det du önskat genom som ett mirakel? Ja då kan det vara LOA som du använder utan att veta om det. 
Nej nu ska jag sätta mig och önska lite och se vad jag kan få. 
Ha en fin dag och gör något du blir glad av idag!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0