Var dig själv!

Godmorgon uppe med tuppen idag och det ska bli skönt att få se hur vi lägger upp alla kurserna denna termin. Det ska bli riktigt roligt och ja jag kommer säkert tycka det är jobbigt och undra vad jag har gett mig in på MEN det kommer vara så värt det i slutändan. Jag vet ju vad mitt slutgiltiga mål är och jag vet att jag kommer att komma dit så nu kör vi hihi
Ja jag vet det kan reta andra att jag alltid går min egen väg, men det är väl ändå mitt liv jag ska leva och inte någon annans? Lever DU ditt liv eller lever du så som andra vill du ska göra? 
Jag har alltid gått min egen väg och levt mitt liv även om andra har haft åsikter om det och hur jag ska leva. Bara för att man inte följer "mallen" och lever sitt liv så som sina föräldrar gjort eller så som alla andra gör så kan man faktiskt vara lycklig, ja ibland ännu mer när man går sin egna väg.
Var dig själv för du är unik och det finns ingen annan som du! Glöm aldrig det!
Vill du verkligen vara dig själv och göra sånt som du tycker är roligt så gör det! Ja nu sägger jag inte att du ska springa och säga upp dig från ett jobb du inte trivs med, utan förverkliga dig själv och sök jobb som du vill ha och som du trivs med! Säg till dig själv varje morgon: JAG DUGER OCH JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV! JAG ÄR DEN JAG ÄR OCH DET ÄR HELT OK! 
Gör det under några dagar så får du se vad det kommer göra med din självkänsla.
Nej nu ska jag ta lite kaffe och fortsätta lyssna på webinariet jag missade häromdagen!
Ha en fin dag och glöm inte DU ÄR HELT UNDERBAR OCH UNIK!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0