Underbar dag!

Vilken härlig dag på det första året. En riktig mysmorgon med mina små tjejer och sen en härlig måltid med familjen bestående av kokt potatis, sås och kalkon. Mums. Tror stora junior vart glad då han fick med sig lite kalkon hem hihi ja även om jag köpte en liten kalkon så blev det otroligt mycket mat. 
Körde hem stora junior och handlade hem bröd, och lilla fröken övertalade mig att köpa bullar hmmm så det vart lite fika när vi kom hem och sen filmmys med skruttan och nu nattning och sen blir det mys i soffan med någon film.
Kan inte haft en bättre dag! Hur har eran varit? Bra hoppas jag och att ni får en riktigt god fortsättning på det nya året. 
Jag önskar att alla kan få precis det de önskar i sina liv. Och vet ni man kan faktiskt få precis det man vill ha! Genom att önska sig det hihi men det berättar jag mer om en annan gång!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0