Tung i huvudet.

Oj vad trött jag är efter en heldag på jobbet. Men jag trivs så himla bra så det är ok att va trött då.
Det är söndag kväll och dags att reflektera över veckan som varit och ta med sig sånt som är bra och lämna annat negativt kvar.  
Jag är ganska tung i huvudet så det blir sängen snart men...
Jag är nog väldigt nöjd med min vecka som varit även om jag varit hemma med skruttan i två dagar. 
Jag har fått veta en väldigt rolig och fin sak i förtroende samt har kommit igång med studierna. Och jag har världens bästa familj. Och jag vet att de stöttar mig oavsett vilka beslut jag tar.
Nej nu blir det sängen så värken kan försvinna.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0