Tröttmössan är på!

Godmorgon tröttmössan är på idag men det är så värt det!
Idag blir det skola och sen pyssla om hemmet lite, ska iväg imorgon när jag slutar tidigt och fixa en ny golvmopp haha råkade ju ha sönder den andra!
Men ska även försöka hinna med att gå till biblioteket och kolla om jag hittar en bok som jag ska läsa i engelskan samt boken jag ska läsa i svenskan.  
Sen börja planera inför högskoleprovet och hur det funkar haha ja det är inte lätt alla gånger men jag vet ju vad jag vill så........
Sen börja leta vilken skola jag vill gå och så vidare...........
Men nu först lite mer kaffe och sen väcka upp barnen!
Ha en fin dag och gör något du blir glad av.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0