Trött.

Oj vilket väder det va i morse när jag skulle köra barnen till skolan och vad gör jag sen? Jo då åker in till grannkommunen så äldsta sonen och jag kan handla lite haha jaja det gick bra men man såg inte mycket av vägen så det gick sakta och fint in hela vägen. Hemresan var inte lika jobbig, det snöade inte lika mycket och det var dagsljus så man såg hur vägen såg ut. 
Var på introduktion till skolan idag och fick förnya mina inloggningsuppgifter till datan där så nu kan jag använda den där med. Härligt att se kurskamraterna igen och ja jag vet att fler kommer så fort vi kommer igång med alla lektioner.
Min lilla skrutta var trött efter mjukstarten på förskolan idag så hon sover så skönt nu och det gör de andra två med snart, hoppas jag i alla fall haha
Jag är trött ikväll men vet ni jag blir inte förvånad längre när folk beter sig illa. Varför ska det vara så svårt att leva sitt egna liv utan att försöka styra någon annan eller göra illa de? Eller måste man prata illa om andra för att själv må bra? 
Nej sannerligen inte! Och ja jag blir trött på såna människor, men de finns nära mig så nej det är inte lätt att säga ifrån för då blir det barnen som får ta allt istället...... Nej det är inte ok det heller men det spelar ingen roll vad jag säger längre.... Så ja det ska bli väääldigt skönt att flytta!!!!
Men nu ska jag krypa upp i soffan o kika lite på tv tänkte jag.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0