Trött morgon.

Godmorgon idag är jag trött men får skylla mig själv då jag hade svårt att slita mig från tvn hihi men onsdag redan och mitt i veckan. Den här veckan har gått fort, men det är väl så när man har roligt så flyger tiden.... 
Skola hela fm idag fram till lunch så det blir mastigt men kul. Samhällskunskapen har jag ju gjort en gång så det blir nog mycket upprepning men det är ok men sen engelskan haha ja där får jag något att bita i hihi men det kommer nog gå bra det med.
Men en sak i taget och det är ju faktiskt att vakna just nu hihi men det kommer gå galant och idag får jag besked från csn och kan lämna in min studieförsäkran så det ska bli skönt.
Men nu får det bli lite kaffe och meditation så jag vaknar ordentligt.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0