Tidig morgon.

Godmorgon vart en tidig morgon då jag vakna och kroppen inte ville somna om haha så ja det lär nog bli en låååång dag hihi
Ny vecka med nya utmaningar idag och idag börjar skolorna och barnen ska iväg nu på morgonen och jag har introduktion vid 13, så lilla fröken och jag ska ha en förmiddag då vi ska hjälpa hennes storebror att handla lite i grannkommun samt vi passar på o handla lite med. Sen blir det förskola för henne medans jag förbereder mig inför resten av dagen.
Något jag har märkt av i min omgivning är att det är väldigt lugnt, inga bråk eller tjafs utan bara ett lugn. Det är så skönt och ja jag tror vi alla njuter av detta lugnet. Det är så härligt när vi alla landat i detta och bara njuter.
Men nu är det snart dags att väcka upp de små så vi får äta lite frukost och mysa lite innan vi ska iväg. 
Ha en fin dag och ser du någon utan ett leende så ge de ett av dina.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0