Tacksamhet!

Godmorgon uppe o njuter av lite kaffe o musik medans resten av familjen sover. Ska hämta dotterns tidigt då hon har sin ridning idag. Men det var ok både för henne o familjen hon sover hos. 
Idag känner jag en enorm stor tacksamhet för allt jag har i livet och allt jag har fått genom alla år. Tänk mitt liv hade kunnat vara så annorlunda egentligen men det är fullt av kärlek och värme av min underbara familj.
Jag har fem härliga ungar (ja de kommer alltid vara små i mina ögon, även om de flyttat hemifrån) som ger mig så mycket glädje och kärlek och fina minnen. De finns där och stöttar mig och puschar mig när jag tappat orken. De är bara de bästa barnen man kan ha!
Vad är ni tacksamma för? Finns det något i ditt liv som du velat ändra på?
Om jag har något haha oja MEN om jag skulle kunna gå tillbaka och ändra något, så jade jag ju inte varit den jag är idag! Och jag är tacksam för den jag har blivit med all erfarenhet jag har och med alla saker jag har upplevt både de bra och de dåliga. För jag har lärt mig något av alla saker som jag varit med om.
Utan allt som hänt mig så hade jag inte varit den jag är idag. Och jag ser en stark kvinna med många bra kvaliteter när jag ser mig i spegeln. En som vet vad hon vill och som vågar säga vad hon vill ha och som vågar gå sin egna väg.
Vad ser du när du ser dig i spegeln?
Nu blir det lite mer kaffe o meditation innan jag sparkar igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och gå ut och skapa minnen och var inte rädd våga ta för dig och säg vad du vill ha! 
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0