Stora flingor som dalar ner.

Åh vilket härligt väder vi har idag, stora vita flingor som dalar ner. Det var så fint att sitta inne och titta ut på det magiska dalandet. Imorgon lär det bli lite skottning hihi
Men vi hade fullt sjå med att få upp värmen inne brrr inte kul när man eldar hela tiden och det aldrig blir varmt... När tempen sjunker som den gjorde så hinner inte termostaten med utan det tar något dygn innan det blir varmt här så idag har vi tänt en massa ljus och myst under filtar. Tror lilla fröken gillade det hihi hon har legat på soffan under filten och kikat på film o myst massor.
Ja vi andra har myst också men.....
Idag har jag äntligen tagit mig tid att måla lite, det var så avkopplande och skönt.
Men märks att man inte gjort det på ett tag så jag fick kramp i handen haha men men den stunden jag kunde hålla på gjorde mig lugn och avslappnad. 
Det är verkligen en skön avkoppling och jag bara älskar det. Kommer verkligen försöka göra det mer nu hihi
Nej dags o kura ihop sig o kika lite på film med lilla junior.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0