Sovmorgon.

Godmorgon tog lite sovmorgon idag, vart väckt av en liten som tyckte att nu ska vi gå upp o titta på tv haha jaja bara lyda då. Så nu sitter hon o kikar på tv medans jag njuter av lite kaffe. 
Försöker vakna så vi kan förbereda för tårtan vi ska göra. Haha nej jag fyller inte idag men i veckan och alla barnen utom store sonen ska fira mig idag. Det blir så tight om tid när man pluggar och ska hinna göra allt annat med.
Var ut på CSN igår o såg att de ville ha komplettering så det är fixat nu, bara vänta på besked igen då haha jaja alltid är det något.
Men sen slog det mig en sak i går, en sak som jag förutspådde för något år sen har hänt haha lite komiskt är det när man inser att den känslan man hade då är såååå rätt. Man blir lite stärkt då och vågar göra mer. Jag vet ju att jag har vissa förmågor men jag utövar inte de men vill utveckla de, det är därför jag går kurs i insiktsmeditation just nu. Och den är spännande och ger mig många insikter. Jag har nog haft såna förmågor sen jag föddes men vart skrämd i tonåren så då blockerade jag mig. Men jag fick hjälp att öppna upp mig av en vän, åh vad jag saknar dessa kvällar när vi satt och träna. Så spännande det var. Men ja jag kommer ta upp det mer o mer nu för jag känner det är så rätt hihi och ja jag kommer använda LOA mer o mer också för den är väldigt spännande när man får kläm på den, ja jag kan tvivla jag med men jag vet att den fungerar och ja jag ska nog få bort de blockeringar jag har så jag kan få det att funka fullt ut!
Men nu lite mysfrukost och tårtbakning hihi
Ha en fin o magisk dag, gör något du blir glad av och se om du kan få dina önskningar att slå in hihi
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0