Söndag kväll.

Oj vad jag är trött ikväll haha haft besök och blivit lite firad i förväg och är så glad och nöjd med dagen. Fått så fina presenter och jag älskar när mina barn tänker till och ger mig gåvor från hjärtat. Äldsta dottern har verkligen träffat rätt och hittat en bok som jag bara älskar o ett kanonfint armband som passa mig precis. Mina tre små har gjort varsitt armband till mig så jag är så nöjd och glad. Så det vart lite go fika och ja jag tror de vart nöjda med fikat. Och mina föräldrar var in en kort stund med och fika lite o lämna kuvert med en liten slant i så ja jag funderar på vad man ska köpa för dden slanten..... Mmmm får nog fundera lite till på det innan jag bestämmer mig.
Det är söndag kväll och dags o reflektera veckan som varit och ta med sig sånt som är bra i bagaget o resten kan vi lämna kvar!
Men det finns så mycket jag vill ta med mig haha haft en riktigt rolig vecka och ja jag vet det kommer mer sånt. Men nu ska jag bara mysa i soffan med lite gott och njuta av lite tv.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0