Sista dagen i veckan.

Godmorgon söndag redan och sista dagen på denna vecka. Njuter av lite kaffe o lugnet innan resten av familjen vaknar, bara jag o lilla skruttan som är vaken. 
Idag blir det att ta in mer ved så jag slipper det i veckan och sen mysa massor då vi ska börja skolan i morgon. Ja jag får en introduktionsdag som börjar 1 och sen lite information sen är det slut hihi men sen börjar vi tidigt resten av veckan så det kommer bli en rejäl utmaning att få upp alla i morgon bitti haha ja det lär nog gå bra då de vill träffa sina kompisar igen efter jullovet.
Vad ska ni göra idag? Ska försöka ta lite kort med idag när all snö ligger helt orörd och det är så fint ute och idag är det inte så kallt "bara" - 3,8 visade termometern i morse. Så jag kan nog få med mig alla barnen ut medans jag tar in ved.
Det är så härligt att vara ute nu när det är sånt här väder, tror vi har varit ute något nästan hela veckan, men de fick inte gå ut o leka när vi hade 20 minus då sa jag faktiskt ifrån haha men då tyckte de jag var tråkig.
Nej nu ska jag sätta mig o kika lite på sängar, har funderingar på o köpa en ny i år, men ja vi får se när det blir o vart jag köper den ifrån hihi
Ha en fin dag och gör något du blir glad av.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0