Shopping!

Vilken dag haha har handlat en massa men när jag skulle kolla på telefon så inte fanns de jag kikat på inte haha typiskt... Men jaja får kolla lite mer på nätet o sen bestämma mig efter det!
Har hittat en som jag ska ha men sen är frågan vart man ska beställa den ifrån... Men usch vilka ilandsproblem man har hihi
Åh ikväll är det nypremiär på en serie jag följde förr... Missade inte ett enda avsnitt hihi JAAAAA det är Arkiv X jag pratar om!!!!! Ska bli så spännande. 
Vilken nörd jag är ja jag vet men jag älskar såna typer av filmer. Sånt som handlar om övernaturliga saker.
Ska sätta mig i morgon o börja kolla lite på travet som ska lämnas in på lördag med!
Men nu blir det lite måsten innan jag sjunker ner i soffan o njuter!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0