Så vacker natur.

Jösses vilken underbar värld vi har, den skiftar i alla möjliga färger och former. Jag brukar inte gilla vintern men jag måste nog säga att moder natur har fått mig att ändra på det! Så fint och vackert och fridfullt och det är bara att njuta av allt som kung Bore gjort med naturen. Varit ute idag och tagit lite kort men jag måste säga att de finaste ställena jag såg så va ju inte kameran med... Typiskt men jaja fick några bra kort även om barnen är med på några, tror jag har riktiga linslusar här hemma hihi men ett kort kommer jag bjuda på i kväll och ärligt talat jag var tvungen att stanna bilen och ta kortet men hade velat ha mer tid så man kunde ha gått ut och tagit lite mer närbilder. Men ja det kanske blir nästa gång.
Vad har ni gjort för roligt idag?
Vi har fixat en stek till middag och sen varit ner till äldsta dottern på en fika efter att vi handlade lite som var absolut helt slut här hemma.
Och nu sitter jag här och lyssnar på "Så ska det låta" och mumsar på lite nötter hihi medans barnen ska försöka komma till ro och somna. Men det lär nog dröja då det är pirrigt inför morgondagen.
Men nu ska jag njuta lite av all musik och bara mysa hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 
 
En bild från i går kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0