Onsdag redan!

Godmorgon onsdag redan och ja mitt i veckan. Jösses vart tar dagarna vägen egentligen? Hemmapyssel så skruttan blir pigg någongång. Får bli glass o frukt i mängder hihi o filmmys. Kanske hinner jag öppna engelskaboken......
Men först frukostmys o sen köra de andra till skolan.
Jag har den där bubblande känslan i kroppen idag och ja jag älskar den känslan och vet att något roligt och bra kommer hända då hihi
Idag är det jag som är genomförkyld men jag är pigg så det går över fort.
Åh jag va ju o hämta tofflorna jag beställde igår till skruttan o barnbarnet och min lilla tjej älskade de hihi ska se om jag kan hinna ta kort på de idag.
Tänk vad härligt det är när man inte själv har tålamodet eller orken att lära sig sticka så finns det andra runt om som gör det!
Nej nu är det dags för frukost!
Ha en fin dag och gå ut o gör något du tycker om som du blir glad över!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0