Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon ny vecka med nya utmaningar. Ska bli intressant o se hur denna vecka kommer bli.
Idag blir det en lugn fm med skruttan och sen skola, hämta stora junior som ska vara barnvakt i kväll då jag har första kurstillfället och det ser jag verkligen fram emot.
Jag är tacksam jag har mina stora barn som ställer upp för mig så jag kan göra såna här saker på kvällstid, det uppskattar jag enormt mycket. 
Minstingen börjar senare idag så det blir en massa mys med henne och kanske lite med tvättberget som jag fixade i helgen haha jaja det är rentvätt så det får man väl vara glad för. 
Nej dags för lite kaffe o meditation så man vaknar ordentligt hihi
Önskar alla en underbar dag och gör någon glad idag, men glöm inte bort dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0