Mysfredag.

Jösses vilken dag haha haft så kul. Men det har varit fruktansvärt kallt men jag o min papp har hjälpt till o eldat så nu har vi det varmt inne o förhoppningsvis så är det varmt i morgon bitti med. 
Fredag och idag vart det tacos till middag, det var så länge sen vi åt det haha men gott var det o sen vart det film med lillskruttan o lite tv mys med lilla junior medans mellantjejen sover hos en kompis. 
Så nu får jag mysa lite själv framför tvn en stund.
Imorgon blir det en lugn hemmadag med några måsten haha det där tvättberget tar aldrig slut men det är dags att minska det en aning. Lilla sonen har rensat sitt rum så jag antar det kommer en hög därifrån snart hihi 
Men det är ok jag är bara glad för det innebär att mina barn har kläder och jag har en tvättmaskin i huset jag bor i. Tänk många har inte allt detta. Man har mycket att vara tacksam för. Jag har tak över huvudet, även om jag gnäller att det kan vara kallt inne så har vi tak över huvudet och mat på bordet varje dag som gör att vi går mätta till sängen på kvällen och barnen har rena och hela, varma kläder. Finns så mycket jag skulle vilja göra men vet inte riktigt vart jag ska börja. Har så mycket kläder som barnen har växt ur som kan hjälpa någon annan att få lite varma kläder eller hela kläder att ta på sig.
Måste ta och kolla upp vart jag kan lämna dessa så de kommer till användning.
Har plockat ihop en massa skor med som ska iväg men nja kläderna och skorna blir en bra början sen får vi se vart vi ska ta vägen med de bara.
Nu blir det lite mer tv en stund.
Sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0