Morgonpigg katt!

Godmorgon vart väckt av katten i morse som ville gå ut INNAN klockan ringde haha jaja thats life.... Men han hade väl kunnat vänta 10 min så hade klockan ringt hihi
Ska iväg i dag o köpa en sladd till lilla junior så han kan använda datorn igen...
Upptäckte att min mellandotter har gjort en del videos o lagt upp på youtube... haha sötnöten
Blir en mysdag med skruttan så hon får mer ork att gå till dagis i morgon. Det ska bli så skönt och jag ska kolla med syrran om vi kan träffas i helgen o byta julklappar o ta en fika.
Funderar på om jag ska ta med barnen till Örebro på onsdag o shoppa lite men nja blir nog grannkommun istället. Väntar med Ikea till lite längre fram i vår när jag vet om vi får ny lägenhet eller inte..... 
Får nog bli grannkommun.... Dottern behöver nya skor hennes har gått sönder... Förstår inte hur de kunde gå sönder... Men ja det brukar ju vara så, då är det bara att åka o köpa nya..
Skulle gjort det i helgen men de var båda tjejerna dåliga o jag jobbade.... 
Och onsdag slutar vi tidigt alla så då passar det ju bra.
Nej dags o sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och gör något du blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0