Lugn lördagsmorgon.

Godmorgon härligt att vakna och känna att nu har jag sovit klart och sen få gå upp och bara vara själv med kaffekoppen o meditationsskivan en stund hihi har hunnit vara in på förskolans sida och fixat schema för lilla fröken som börjar på måndag igen. Och jag tror hon ser fram emot det, men det har nog varit skönt för oss alla med lite jullov.
Ska fixa böckerna nästa vecka och sen får det bli en mjukstart på alla studierna. Men jag vet att jag fixar detta och det är en skön känsla.
Idag blir det en hemmadag med massa mys och kanske lite pyssel vi får se vad vi ska hitta på.
Ibland undrar jag hur andra tänker.... Har man inte hört av sig på typ 1,5 år och sen nu så helt plötsligt hej.... Har du bytt nr... Eh ja har ju inte hört något från dig o du hade ju bytt nr så det va svårt att lämna det nya då..... 
Haha ja vad ska man säga? Vissa blir aldrig vuxna! 
Det har kommit så mycket snö ute och ja jag gillar det o ska nog få med ungarna ut en stund så jag kan skotta lite snö och sen bara mysa lite. Det är så vackert ute med all snö som kommit. Helt vitt och såååå fint. Ska passa på och ta lite kort när jag är ute sen.
Kanske ha snöbollskrig med barnen också hihi
Nej nu får det bli lite mer kaffe o sen kolla om barnen har lust att komma upp o äta lite frukost.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0