Lördag morgon.

Godmorgon lördag o det är min tur att fixa travraden. Blir en lite klurig omgång men ja jag tror jag fixar det hihi
Fick lite sovmorgon idag och ja det va behövligt. Men det vart sent igår. 
Idag blir det lite äventyr och sen ska mellantjejen till en kompis för det blir disko i kväll, lilla junior ska till sin storebror o minstingen ska till sin storasyster för i natt ska jag ha sovande natt på jobbet för första gången. Ska bli spännande men det kommer bli kanonbra.
Att jag älskar texter med budskap har nog inte undgått någon och igår fick jag äntligen tummen ur.... och fixade så två texter jag hade inköpt för några månader sen kom in i ramar och upp på väggen. Jag är så nöjd men vill ha upp fler och även fotografier så det blir nästa projekt.
Men först får det bli lite mysfrukost med mina små hihi
Ha en härlig dag och ser du någon utan ett leende ge de ett av dina.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0