Livet kan va helt perfekt ibland!

Härlig känsla när man får frågan om man vill jobba natt för första gången o de säger jo då men detta fixar du. Och sen någon timme senare så får jag 4 till hihi så härligt.
Jag blir så glad när jag får mer jobb och de funkar så jag hinner plugga med då är det bara helt perfekt.
Hade tänkt gå till plugget i morgon men nja skruttan behöver en dag till hemma tror jag. Hon var helt slut i kväll men vi får ta en mjuk vecka med torsdag o fredag bara för henne o sen se fram emot nästa vecka.
Idag fick jag mail o en fråga om jag vill ingå i en grupp som recenserar en ny målarbok.. Var ju bara tvungen att maila tillbaka o säga att jag är intresserad o hoppas jag får ingå i den testgruppen! 
Berättade även för dottern om den så ja vi får väl se om någon av oss blir uttagna.
Skulle vara riktigt roligt.
Då kan vi sitta tillsammans o måla hihi
Nej nu blir det slapp i soffan en stund.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0