Kallt.

Godmorgon vart något knas i går kväll så mitt logginlägg vart aldrig publicerat haha men jaja ni får hålla till godo med två idag på morgonen!
Vakna i morse och hade 17 grader inne brrr ute var det 18 minus så det va väntat att det skulle va lite kyligare inne men inte så kallt som det va.... Jaja bara börja elda o se glad ut haha tur jag o skruttan börjar lite senare idag.
Men hallå det är ju fredag och helgen står inför dörren, så härligt första veckan är gjord och ja jag tycker den har gått fort men det är så härligt!
Snart dax att väcka upp barnen och sen kolla så mellantjejen packat det hon ska ha med sig, då hon ska sova hos en kompis i kväll och följer med direkt efter skolan.
Lilla junior skulle gå till storasyster så jag hämtar honom där och sen ska vi hem o mysa massor och äta lite gott och kanske kolla någon film.
Med andra ord det blir en lugn hemmahelg men stora tjejen kommer på söndag och då ska vi fira lite o äta gott. Sen kommer stora junior på måndag och då ska jag iväg på min kurs som börjar igen.
Har längtat så mycket efter den och det ska bli så kul här nu i vår att gå den.
Men nu börjar det bli dax att väcka upp mina små så vi får äta lite frukost.
Ha en fin dag och ska ni gå ut så klä på er varmt.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0