Kallt ute.

Godmorgon idag var det riktigt kallt ute 15 minus brrr men vi har det varmt o skönt inne så man njuter varje sekund man slipper gå ut hihi
Men vi ska iväg till skola och dagis och idag är det en lång dag så ja det är väl lika bra o sätta igång snart och väcka upp barnen o fixa lite frukost. Men nja lite mer kaffe o meditation ska jag hinna med först.
Min morgonritual vill jag ha kvar så.....
Ska ha lite matte idag och det ska bli kul är så länge sen jag läste det haha ska bli intressant o se om det va lika lätt som jag mindes det eller om det va svårare.
Ska kolla lite på om jag kan hitta boken begagnad eller om jag måste beställa den ny, men det får jag ta senare idag sen.
Läraren var tydligen hemma i tisdags så vi får se hur det blir idag om hon har blivit frisk eller inte.
Men men det märker vi då. 
Nu ska det snart fixas lite frukost till mina små hjärtan hihi
Ha en fin dag och gör något du blir glad av och som gör att du mår bra.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0