Kall morgon

Brrr idag är det kallt ute nästan 20 minus men vi får hålla oss inne idag och njuta av värmen och göra något roligt istället hihi
Ja får mina barn bestämma blir det säkert något bakat och ja vi får väl se det blir ju ganska gott det de hittar på. Men snart dax o gå ner o tända i pannan så det inte hinner bli kallt tills barnen kommer upp. Måste få de att vända dygnet igen så idag blir det väckning av de och sen mysfrukost för oss alla. 
Jag satt och läste lite på en blogg i går och om det här med att kunna dra till sig en ny bostad med hjälp av LOA, jag vet ju att det funkar för vi gjorde ju så med detta huset! Men då hade jag alla barnen med mig och då gick det väldigt fort. Mellantjejen är den som absolut inte vill flytta och ja jag förstår henne men nja på något sätt så ska jag nog få med henne på en flytt och att vi kan få till det ganska snart. Till sommaren i alla fall.
Ett stort hus som vi kommer att kunna bo i under lång tid och det är något som vi alla vill. Kunna flytta och sen slippa det. När vi flyttade hit var det på grund av att den förra hyresvärden skulle sälja huset. Då lovade mina föräldrar (som äger detta) att de aldrig skulle göra något sådant. Men ja det märker man ju vad det löftet var värt. Men det är dax nu att flytta och göra det som är bäst för MIN familj, dvs mig och barnen.
Nej dags för lite kaffe o tända pannan så det blir varmt här inne.
Ha en fin dag och ska ni ut så klä på er varmt och kör försiktigt!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0