Kall morgon

Godmorgon ny dag och kallt ute som brrr haha har minus 19 grader och inte den minsta lust att gå ut men jaja jag måste så barnen får sin undervisning och även jag. 
Sen blir det shopping hihi 
Ser fram emot helgen då jag är ledig men även ska jobba lite extra så det blir bra. Har tänkt jag skulle ta med mig min engelska bok så jag kan läsa lite eller något annat med. 
Helgerna brukar vara lugna så då kan man hinna plugga lite eller läsa något om man vill det.
Jag gillar verkligen mitt jobb där inne och jag vet att brukarna trivs med mig också.
Ser fram emot en sommar då jag kanske kan jobba där och sen njuta av sommaren med barnen och sen får vi se när huset blir sålt o vi hittar en bostad. Men jag vet att det kommer lösa sig det med så jag är inte direkt orolig och ja jag vet att allt kommer bli precis så som vi vill ha det.
Men nu är det dax att sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och ge någon en kram idag, men glöm inte ge dig själv en stor kram.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0