JAG ÄR......

Godmorgon torsdag och skola som gäller för oss alla, så härligt att få komma in i rutinerna igen.
Efter skolan blir det shopping med stora junior ska kolla på ny telefon haha men har inte bestämt mig än så ja vi får se om jag kommer hem med någon eller inte.
Travet gick skapligt igår men ingen utdelning på 6 rätt så nja bara blicka framåt mot lördag då det är v75. O hoppas på att det blir fler rätt då o utdelning hihi
Du vet väl om att du är unik! En bra övning för att stärka självfortoendet är att varje morgon ställa sig framför spegeln och säga JAG ÄR.... o en massa positiva saker om dig själv! Tex, Jag är snygg, Jag är fin, Jag är stolt över mig själv, Jag är en jäkel på kärlek hihi eller hitta på egna saker! Testa några dagar så får du se, ja Rom byggdes inte på en vecka så ge det lite tid så ska du se vad detta kan göra för dig!
Nu blir det att njuta av lite thé o meditation innan det är dax att väcka upp barnen.
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0