Huvudvärk.

Haft en riktigt mysdag med skruttan idag. Vi har bakat chokladbollar och lagat mat tillsammans. Sen fick jag sådan konstig huvudvärk så vi kröp ner i sängen o hon kikade på surfplattan medans jag tog en powernap jo då värken försvann men jag vart lite tung i huvudet istället.
så det blir nog en tidig kväll idag. 
Gjorde kasslergryta med ris idag och en god sallad till... Mmmm älskar verkligen att få laga god mat. Gärna tillsammans med barnen. Men de gillar mer o baka av någon konstig anledning haha 
Åh vad jag önskar det kommer någon som köper detta hus snart så vi kan flytta.... Har bestämt mig för att ta en lgh nu o sen se vart vi hamnar när jag sökt högskolan. Jag tror det kommer bli kanon och ja jag vet att det blir en stor omställning för oss alla men ja vi fixar det. Haha jag är som en katt o landar alltid på fötterna.
Nej nu blir det lite tv o mysa ner mig i soffan.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0