Härlig dag

Oj vilken härlig dag. Först en massa mys med lilla skruttan o sen jobb. Helt perfekt fredagkväll.
Vart mycket prat och skratt precis som det ska va på en arbetsplats.
Och nu fick jag förklaringen till varför jag fått så många pass i februari hihi ja men vad ska jag säga? Det va ju som jag trodde. 
Men jag är väldigt tveksam, jag trivs väldigt bra där men känner mig bakbunden då vi knappt får göra något med brukarna.... Och där jag hade praktik innan jul där får vi göra massor med brukarna... Och den sista är närmare här men de är yngre o jag är en aning osäker på de... Men där jag jobbar så känner jag till de...
Haha fler ilandsproblem men ja jag har ju ett tag till på mig att bestämma vart jag vill jobba i sommar.
Men nu ska jag nog mysa ner mig i soffan en stund o bara njuta.
Sov så gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0