Härlig dag

Ibland blir jag lite förvånad av min mellandotter. Hon var på disko i går o då fanns det armband man kunde köpa för en billig peng och hon valde ett som var stenar jag kände igen, så vi var ut o googla lite o jag vart förvånad över de egenskaperna stenarna har haha men nja inte förvånad över att hon valde den MEN jag är ändå förvånad att hon ändå köpte ett så nu kan jag känna mig lite trygg eftersom den ger henne ett bra skydd!
Minstingen sover så sött i sitt rum i kväll o de andra är på sina rum så jag har myst ner mig i soffan o ska kika på "Så ska det låta". 
Vad har ni gjort för roligt i helgen? Jag hade ju premiär på sovande natt och ja jag gillade det. Så det kommer bli fler såna pass även om det är sämre betalt så är det perfekt för mig nu när jag pluggar.
Och jag trodde det va något fel då jag höll på att svettas ihjäl i morse för så varmt har jag inte det hemma på morgonen o inte brukar det vara så varmt när man kommer på morgonen haha men ja jag blir ju bara mer säker på att vi måste byta bostad o det är NU så vi slipper frysa. 
Har tänkt ringa ett bolag imorgon o kolla och jag hoppas på stor tur så vi kan få en bra lägenhet här i vår lilla kommun. 
Söndag kväll o dags att reflektera över vad som varit bra denna vecka som jag vill ta med mig in i nästa o vad som ska lämnas kvar!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0