GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Godmorgon ett helt nytt år ligger framför oss som oskrivna blad, vad vill du fylla din sidor med? Blir nog en massa roliga saker. 
Det är så lugnt så här på morgonen på landet jag sitter inne och myser med lite tända ljus och ena dottern sitter i soffan o kikar lite på tv, medans resten av familjen sover.¨En skön start på det nya året, att man får bara sitta och njuta av tillvaron en stund så här på morgonen, det är underbart!
Blir en lugn dag med en massa mys och kanske något gott att äta också hihi
Igår vart det inte riktigt som planerat men ja det vart ändå bra, vi åt en 3-rätters middag och avslutade med lite gott vid tvn och bingolotto. Barnen var väldigt nöjda och även jag. Maten gick åt och alla åt med god aptit. 
Vart först inbjudna till mina föräldrar på lite smörgåstårta.... Mums så gott det är.
Idag blir det en ordentlig middag och sen ska stora sonen åka hem, men han behövde handla lite först så det ska vi nog hinna fixa innan han åker hem.
Men jag hoppas ni alla känner att 2015 har varit bra för er och att ni gjort något ni gillat och är nöjd med det! Jag vet att det finns massor jag är nöjd med och som jag älskat förra året och jag vet att mitt 2016 kommer bli ännu bättre hihi för det är många saker som kommer hända och som jag längtar efter ska hända.
Ha en riktigt god fortsättning på det nya året och gör något ni blir glada av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0