Fredag morgon.

Godmorgon trött som en gnu men det är så värt det hihi 
Wow fredag redan o sista dagen i skolan för denna vecka. Ska hålla på lite med travet idag och sen ha en riktigt myskväll har jag tänkt mig.
Det vart en telefonbeställning i går och ja jag kommer verkligen älska den det är jag övertygad om. Sen ska mellantjejen få min telefon med kontantkort.
Men jag va osäker på vart jag skulle köpa den men ja jag kommer bli nöjd o tog både fodral o ett extra minnekort till den.
Så nu är det bara att vänta o längta hihi
Idag har jag o skruttan mysmorgon då hon börjar lite senare och det är skönt men de andra ska iväg så det är snart dax att väcka upp de. 
Jag är väldigt tacksam att min äldsta följde med igår så jag kunde handla och att äldsta dottern kunde ta två av de små så de slapp följa med. O ja då jag köpte allt o lite till på listan och snart får jag hem grisköttet jag beställt. 
Det är så skönt när man märker att allt bara flyter på, så skönt.
Nej nu blir det lite meditation o sne fixa lite frukost åt småtrollen hihi
Ha en härlig dag och gör något du blir glad över.
PUSS o KRAM 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0