Filmmys.

Sitter i soffan o kikar lite på en film o skrattar lite för mig själv. Det handlar om en kille som är olyckligt kär i sin tjejkompis som ska gifta sig hihi inte lätt för kraken men ja den är rolig. Men jag vet att när man träffar den sanna kärleken så ja då är man kär. Kärlek är väldigt ljuvligt när man har den men det finns så mycket mer kärlek än bara mellan en man och en kvinna. Kärleken mellan vänner, mellan föräldrar och barn. Kärlek till sina djur.
Tänk om världen kunde fyllas med kärlek och fred, vad härligt det vore.
Idag har vi plockat bort lite mer julsaker haha lilla junior plocka bort allt, men vi andra har våra stjärnor kvar o ljusstaken i köket är kvar med. Men ska fixa det nu i helgen har jag tänkt mig hihi eller också får de vara kvar en stund till.
Ja vi får se men nu ska jag krypa ihop i soffan o se klart filmen.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0