Febrig dotter!

Dagen vart inte riktigt som jag tänkt mig men ja den vart bra ändå. En liten febrig fröken gjorde att vi fick vara hemma idag och mysa massor. Hade tänkt jag skulle hunnit sätta mig med böckerna men nope ikke så får se om jag kanske hinner lite imorgon.
om inte annat så har jag helgen på mig att plugga lite. Men ska jobba lite också så ja det ordnar sig nog hihi
Idag när solen sken så underbart så var det riktigt mysigt att sitta o kika ut på allt vitt som naturen bjöd på, det gnistra och strålade så fint.
 Men va skönt att va inne i värmen hihi 
Imorgon ska sotaren komma så jag hoppas det blir bättre sen för som det är nu så blääää det ryker in o det blir aldrig någon ordentlig fart... Men imorgon så haha vilka problem man har egentligen. Jag ska nog va tacksam för att jag har värme i huset och ett hem där vi kan känna oss trygga och varma. Det finns många som inte har den möjligheten. 
Ja just det, det är ju kramens dag idag hihi hade nästan glömt bort det... Men jag hann få några av barnen i alla fall hihi har du fått en kram idag? Annars får du en eller så många du vill av mig virtuellt.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0