En blåsig dag.

Oj vad det blåser idag, låter som taket är på väg att blåsa bort haha men det är lugnt så länge man slipper gå ut.
Haft en riktig myskväll med en massa gott att äta och nu så ligger skruttan o kikar på någon film o lilla junior är på sitt rum så nu har jag landat i soffan.Blir film mys o bara njuta av tillvaron.
Men risken är stor jag kommer somna hihi men jaja det är en risk jag får ta hihi
Idag på engelskan så prata vi om utmaningar och vad vi gör för att utmana oss själva. Vad gör du? Eller lever du ditt liv utan en massa utmaningar? 
Bara att sätta sig i skolbänken var en stor utmaning för mig och ja det är det fortfarande. Men jag vet ju att det kommer vara värt det när jag är klar med min utbildning. Sen utmanar jag mig själv genom att kliva utanför min "komfortzon" emellanåt. Det är roligt o jag utvecklar mig själv när jag antar nya utmaningar.
Nej nu tv o soffan hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0