Du är värd allt du vill ha!

Godmorgon fredag idag och blir att pyssla om lilla fröken lite mer så hon kan bli frisk. Ska se om jag kan sätta mig med mina böcker lite och plugga. Behöver börja läsa min bok i engelska och även svenska.
Och även engelska men det får jag ta igen sen i veckan istället.
Men idag blir det mys och gos o kanske lite måsten men ja det ordnar sig det med hihi
Åh jag har den där bubblande känslan i bröstet igen.. Undrar vad för roligt som ska hända idag då hihi 
Brukar ni ha en känsla också att något ska hända men inte veta vad? Haha man blir lite som ett barn på julafton, man går o funderar lite vad det kan va och är förväntansfull. 
Precis den känslan ska man ha när man manifesterar sånt man vill ha in i sitt liv, man ska förvänta sig att det redan är här och att man använder det. Så idag blir det lite manifestationer så det ska bli spännande och se lite hur fort man kan få de sen hihi ibland går det jättefort och ibland tar det lite längre tid. För man tvekar lite och kanske anser att nja är jag verkligen värd detta.... Många sådana tankar kan ställa till det för en MEN det är bara försöka igen och kom ihåg! DU ÄR VÄRD ALLT DU VILL HA! Varför skulle du inte vara det? Du har lika stor rätt att ha kärlek, glädje och allt annat du vill ha. 
Jag vet att sånt jag har kommer det mer av och sånt jag vill ha det kommer även om inte allt kommer idag. 
Men nu blir det lite mysfrukost med barnen innan sonen ska till skolan.
Ha en fin dag och gör något du blir glad av.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0