Chokladbollstjuv hihi

Varit ganska effektiv idag, hämtat mellantjejen och hennes kompis följde med hem o sen köra tillbaka de då det vart en övernattning till, sen har jag tagit in ved för hela veckan o sen eldat hela dagen så nu ska vi ha det varmt o skönt även imorgon när vi vaknar. Har även matat tvättmaskin en del o mer lär det bli imorgon haha men nu har jag tagit kväller o myst ner mig i soffan en stund. 
Imorgon kommer äldsta dottern o lilla dreggelmonstret på en fika. Ska bli mysigt. Har tagit upp en massa fika så minstingen har varit ett riktigt kakmonster i kväll o käkat massor med chokladbollar hihi
Men men det finns massor kvar så det gjorde inte så mycket men hon var lite rolig för hon smet ut i köket flera gånger o kom tillbaka o skratta o sa "Haha titta mamma en till" då hade hon redan en chokladboll i munnen så man kunde ju inte göra så mycket.
Men nu ligger hon o förhoppningsvis har somnat haha den lilla rackaren sov länge i morse och det lär nog bli det i morgon med så ja vad ska man säga det är helg hihi
Imorse skrev jag i inlägget om att jag är tacksam för några saker i mitt liv. Och ja börjar man tänka så är det så många saker som man egentligen tar för givet, som rent vatten i kran, toalett som fungerar, ström så spisen kan användas och diskmaskinen, tvättmaskinen, tumlaren etc 
Finns så många saker runt en som man tar för givet att de ska fungera eller finnas där. En varm säng att få ligga i varje kväll, en stol att sitta i vid bordet när man äter, en soffa framför tvn...... Det finns så väldigt mycket och skulle jag skriva ner allt så blir det här inlägget för långt.
Men fundera lite själva så kommer du säkert på massor. 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0