Biblioteksbesök.

Tänk vad underbart det är när man får ett sms och kan välja vilka dagar o tider man vill/kan jobba så nu är några pass uppbokade till nästa månad. 
Mattelektionerna vart inställda idag så då passade jag på o hämta lilla skruttan tidigare o sen fick hon följa med till biblioteket så jag kunde låna böcker jag behövde till skolan. 
Har haft min mentala styling som jag fick i gåva av en underbar människa som ger så mycket energi bara genom att prata i telefon. Man blir så glad och får så mycket extra energi när man lägger på. Även om det bara är ett kort samtal. Så ja nu har jag påbörjat min resa hihi det ska bli så spännande.
Imorgon är det samhällskunskap och engelska igen sen blir det lite shopping med äldsta dottern, ska bli kul. Och stora sonen har gjort en inköpslista haha han var lite rolig när han visade den för det va bara en massa godsaker men inte vart det dyrt så vi får se imorgon vad han säger när jag berättar hur mycket det verkligen går på! Men jag tror han lärt sig lite av sin syster som är väldigt ekonomisk och får mycket handlat för en liten peng.
Men nu ska jag slappa lite i soffan för det har jag förtjänat då jag har gått igenom kapitlet vi ska diskutera imorgon.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0