Bara en liten stund......

Har landat i soffan efter en lång dag som innehållit svenskalektion och det känns sköööönt att var igång igen. Sen hämta skruttan på dagis och stora junior som var så snäll och ställde upp som barnvakt ikväll så jag kunde få åka och jobba lite. Sen sluta jag tidigt så det var skönt. Det vart en lugn kväll på jobbet och ja det är skönt det med. Sen hem o bråka med datorn lite innan den funka som jag ville hihi 
Såg att en av mina favvofilmer är på tv så det blir att softa lite och kika på den en stund sen.
"Sweet home Alabama" kan man ju se flera gånger. Men ikväll blir det bara en liten stund.
Det är ju en dag i morgon också.
Sov gott o dröm sött sen när det blir! 
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0