Bak, målning och mys.

Vilken dag, minstingen o jag har målat och bakat. Vi alla njöt av nybakade tekakor och sparade så det finns till i morgon bitti och jag tror alla gillade de hihi sen hjälptes vi åt med mat och efterrätten som mellantjejen valde när vi handlade på Lidl sist och kan bara säga mums den var supergod.
Onsdag i dag och ja vi missade det totalt hihi inte många dagar kvar nu till skolan börjar igen och jag vet inte vem som gillar det mest, jag eller barnen hihi
Men det ska bli skönt med rutiner igen och jag ser fram emot allt som våren kommer innebära för min del. Har skrivit upp mig på en kortare yoga kurs, 3 ggr och sen avgöra hur jag vill göra. Fortsätta eller inte. Måste känna på hur det känns och om det passar mig.
Har velat testa flera gånger men ja det har alltid kommit något i vägen för dessa kurser men nu har jag bestämt mig för att jag ska fixa dessa tre gånger och sen utvärdera hur det blir.
Men nu blir det lite film efter revyn jag tittade på med barnen, tradition här hemma att titta på den som brukar visas på trettondagen.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0