Älskade ungar.

Åh vilka härliga ungar jag har. Man kan inte annat än att älska de. Ja visst de kan trotsa och bråka men ibland är de bara de bästa. Och imorgon ska vi ha en mysdag hela dagen och bara göra roliga saker. Tjejerna och jag ska baka lite imorgon bara för att vi kan och vill. Sen ska lilla junior få hjälpa till och laga maten och sen får det bli filmer i massor och en massa mys. Tycker det låter som en bra dag eller vad säger ni?
Jag och lilla junior har haft filmkväll idag och äntligen tittat på en film jag spelade in från tvn för några dagar sen haha ja vad säger man bättre sent än aldrig eller nått sånt.
Jag har sån där bubblande känsla i bröstet igen, undrar vad för roligt som ska hända. Ja det får väl framtiden visa sen.
Har ni tänkt på hur en del människor lyser upp tillvaron medans andra mörkar den. Vilken slags person är du? Jag hoppas att jag är en som lyser upp tillvaron för andra. Och ja jag försöker umgås med såna som lyser upp min tillvaro. Och visst alla kan ha problem, MEN hur du uttalar de säger mer hur mycket de bekymrar dig än om själva problemet.
Nej nu ska jag krypa upp i soffan o kika lite på Notting Hill på tvn.
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0