YES äntligen!

Godmorgon är nog lika sprudlande glad i dag som jag var i går haha vart erbjuden en fast halvtidstjänst igår och tackade JAAAAA hihi känns så skönt! Börjar 29 Februari och det känns helt underbart! Sen kan jag ta extra pass så jag får in mer pengar också men en halvtid innebär att jag pluggar heltid PLUS att jag får en halvtidslön! Helt perfekt!!!
Känns så skönt och det har gått fort... Började jobba som vikarie i juni förra året! Lite skillnad på kommuner haha jag har verkligen valt rätt!
Nu ska vi fixa så vi kan få flytta lite fortare med hihi då är allt bara helt perfekt! 
Lägenhet är fixat och det kan bli en snabbare inflytt så det är ju en bra början!
Nej nu lite meditation så jag vaknar ordentligt hihi 
Ha en härlig dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0