Trött morgon.

Godmorgon idag är jag lite trött men det va skönt att få vakna utan en klocka som ringer. Får bli en liten roadtripp idag sen bara en massa mys. Och fixa lite tvätt kanske haha förstår inte hur mycket tvätt ungarna fixar på några dagar.
MÅLA haha jag måste måla idag, fick ju en ny bok jag ska utvärdera! Det är så kul både jag o dottern vart uttagen så det ska bli intressant.
Lilla fröken gillar också måla då får hon använda sina vattenfärger igen haha det var det första hon pratade om i går när vi var hemma innan dagis så nja hon fick löfte om att testa det när vi kom hem istället och jo då hon använde de. Och gjorde en jättefin teckning så idag får det bli ett litet större papper hon ska få vara kreativ på.
Men jag tror det får bli en kopp kaffe så man vaknar lite idag haha annars brukar det vara lite te.
Ha en härlig dag och gör något som du blir glad av.
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0