Söndag kväll!

​Söndag kväll och jag är supernöjd med veckan som varit. Haft sportlov men jobbat en del och i helgen har vi röjt och rensat massor haha vad kläder jag hade i min garderob som jag aldrig använde. MEN nu har jag gjort plats för lite nytt. Och en del tog dottern hand om samt resten åker till second hand. Har även plockat lite som minstingen växt ur, och än så länge har vi fyllt en säck haha och då har jag inte börjat med hennes garderob än.... Tror mina barn har mycket kläder!

Och jag har väldigt mycket böcker och prydnadssaker också som ska gås igenom och skänkas iväg eller säljas. Barnsaker som ska skänkas och en massa kläder som ska gås igenom och skänkas iväg. Det kommer jag hinna innan det blir flytt av! Hihi japp NU är det officiellt! Ska bli skönt på ett sätt men ändå kommer jag sakna "landet" lite, men funderar på OM man kanske kan få tag på någon sommarstuga man kan hyra på årsbasis! Då får jag ett ställe där jag kan andas ut o njuta av alla mina blommor o växter hihi 

Får ta med mig det in i drömmarnas land och försöka genom LOA och EFT se om jag kan manifestera in det i mitt liv hihi

 

Ha en härlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir PUSS o KRAM

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0