Sjuk dotter.

Vart inte riktigt som jag tänkt mig i dag utan fick snällt vara hemma med lilla fröken. Får bli en snabbis till skolan i morgon o göra matteprov sen hem igen o mysa med henne tills det är dax för jobb.
Åh vad jag längtar efter att få börja flytta nu och sen få ordning i nya lägenheten hihi.... Men först lär det bli en massa rensat och mycket ska bort som jag inte använder.
Det är väääldigt mycket man samlar på sig när man bor i hus hahaha men nja mycket hinner man inte använda så kanske kan någon annan få glädje av det istället.
Dottern ska hjälpa mig så jag inte sparar för mycket utan gör mig av med sånt jag inte behöver... haha hon har ingen lätt uppgift direkt men det är bra för mig!
Men nu ska jag slappa lite och kolla på tv så jag är fräsch o pigg i morgon till matteprovet!
Sov så gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0