Panik.......

Godmorgon denna ljuvliga torsdag. Vart lite panik nu när jag skulle fixa mig en kopp thé och vattenkokaren inte fungerade..... Haha men det går ju använda kastrull och vatten som man gjorde förr. Men vilken panik det vart först när man yrvaken o allt stog o försökte få igång den..... 
Idag blir det en hemmastudie dag, ligger så långt fram i matten så jag vaäljer att göra svenska och engelska idag så jag kan komma ikapp lite i de två ämnena sen jag var hemma med lilla skruttan.
Och ikväll blir det jobb. Så lilla skruttan ska till storasyster igen och sova. Hur skulle jag klara mig utan henne? Den hjälpen är så mycket värt för mig.
Igår skrev jag om energitjyvar och att energin försvann totalt för mig MEN det finns sätt att hämta tillbaka den och det gjorde jag i går kväll sen och det behövdes. Tänk dig du sitter i en bubbla och sen säger du bara att du tar tillbaka all energi som andra tagit utan lov occh du skickar tillbaka sånt du tagit utan lov och sen drar du bubblan lite närmare dig. Första gångerna jag gjorde detta var svårt men sen så vart det nästan en självklarhet att göra det varje gång jag satt i min bubbla och den funkar för mig. Visst jag har känslan i minnet kvar så nästa gång är jag nog mer beredd och skyddar mig innan det händer måste hitta ett sätt att kunna sätta upp ett skydd snabbt när det blir så här! Får fundera lite till.
Men nu blir det lite meditation och lite mer thé innan jag sparkar igång dagen.
Ha en härlig dag och var rädda om er!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0