Onsdag redan!

Godmorgon känns som man skulle blivit överkörd av en ångvält i natt haha lilla fröken har snurrat väldigt mycket och sparkats. Vet inte om det är växtvärk eller bara en orolig dröm.
Jag va jättetrött i går kväll haha somna i soffan o missade helt "Ullared" programmet. Men jaja det går nog i repris med. 
Var och tittade på lägenheten igår och ja den va inte så liten som jag trodde men köket va inte stort MEN det räcker åt oss och ja jag får rum med min köksoffa hihi och jag tror jag vet hur jag ska möblera och vilket rum vem ska ha! Och det var massor med GARDEROBER haha sånt saknar jag verkligen idag! Har nästan ingenting sånt.
Den ska renoveras så jag skulle få besked när den kan bli klar så det är kanonskönt. 
Tror barnen kommer gilla det! Berättade för lilla killen och han vart glad, tjejerna får jag berätta lite senare och ja jag tror de kommer bli glada med.
Så nu blickar jag framåt och vet att detta kommer bli bra och då är det nästa punkt på listan med vikariat som ska ske också hihi Och ja det kommer det med!
Nu lite meditation och té så jag vaknar ordentligt hihi
Ha en härlig dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0